Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Thursday, August 22, 2013

Koleksi Gambar Raya

Tiap-tiap tahun kami mesti beraya di kedua-dua kampung suami dan kampung saya. Kampung suami di Perak dan kampung saya di Perlis. Raya di rumah mertua memang meriah sebab adik-beradik suami ada 11 orang semuanya dan suami pulak yang bongsu. Kalau beraya di Perlis memang lah best sebab kampung saya, cuma agak memenatkan kerana saya ni kakak sulong.... banyak hal nak kena uruskan... hu hu hu...


Raya 2013 / Syawal 1434
Tema pink. Raya pertama di Perlis.



2012
Raya kali ini tiada tema. Free style. Raya pertama di Perak.



2011
Tema hijau. Raya pertama di Perlis. 
Baju raya ni dah tak muat dah saya pakai sekrg, dah terlebih sihat lor.



2010
Raya pertama di Perak. 
Tiada gambar? Sabo jer lah. Tahun 2010 saya berehat dari blogging. 
Jadi, kurang peka untuk mengambil gambar.


2009
Tema coklat. Tahun ini pun raya pertama di Perak jugak.
Kita orang bukan ikut giliran tetapi ikut tempoh dan cuti hari raya. 
Maklumlah, suami kerja kilang, susah nak dapat cuti.



2008
Tema biru muda. Kami beraya di Perlis.
Kebetulan adik yang no-3 jugak warna biru muda, memang gempag tahun tu.




2007
Sweet nyer... hahahah perasan! Kami beraya di Perlis lagi tahun ini.
Tema cream. Alahai... anak2 ku masih kecil... rindu lah....



2006
Berhari raya di Perlis lagi? Dah tak ingat dah raya pertama di mana.
Tak pasti gambar ni hari raya pertama atau kedua.
Comelnya Sarah kan? Masa ni umur dia 6 tahun.




InsyaAllah saya akan korek lagi gambar-gambar raya dan upload di blog. 
Ini semua kenangan indah yang mesti diabadikan!


(^_^)V Terima kasih sudi menjengok blog saya. 


11 comments:

  1. Cantik... cantik.... suka tengok.. kami baru dua tiga tahun kebelakangan ambik gambaq raya, sebelum tu x dak langsung.. memang x dak kenangan..

    Komen..he he ada komen2 pulak...
    Cik abang maintain dari dulu sampai la kecuali nampak tambah matured, kakNi sekejap naik sekejap turun.. tapi wajah tetap cun..(orang perlih memang comei2), anak2 yang makchaq suka tengok.. dari kecik comei la ni dah hensom dan ayu... rasa sat sangat kan budak2 membesaq...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye lah Makchaq, kembang kuncup kembang kuncup kita ni... heheheh

      Delete
  2. salam kak Ni...bestnya tiap tahun ada jer gambar sekluarga brhari raya.Kenangan manis tu...g korek2 lg kot2 ada gambar beraya masa br kawen ke(^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya ada kot tapi dalam bentuk gambar betul, bukan softcopy.

      Delete
  3. Nampak perbezaan tiap tahun yg tak sama
    Adik pun dah makin besar dan cantik:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Zakie, dah jadi anak dara sunti dah... hu hu hu...

      Delete
  4. UNTUNG ADA BLOG BOLEH ABADIKAN GAMBAR-GAMBAR DAN MEMORI DI SINI.

    ReplyDelete
  5. wahhh best siap ade tahun2 lepas punye.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah... sajer jer nak tayang balik... kenangan lalu

      Delete
  6. Alaa sweetnye kenangan tu semua...

    ReplyDelete