Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Tuesday, October 22, 2013

Sihat dan Cantik dengan Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline

Minuman Kesihatan alpha lipid lifeline




Assalamualaikum.

Di sini saya ingin berkongsi info mengenai Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline. 

Syukur Alhamdulillah saya telah lama mengamalkan minum susu colostrum alpha lipid. Dalam keluarga saya, yang memang setia dengan susu ni ialah saya, mak saya dan family adik saya di Miri. Sekarang ni, suami saya pun telah mula amalkan susu colostrum alpha lipid dalam bentuk capsules. Lepas makan selama lebih kurang satu bulan, suami saya dah rekomen pada kawan dia.... haa... itu lah penangan hebat susu colostrum alpha lipid ni. Yang best nya, dapat feedback yang baik dari kawan dia tu yang sebelum ni kerap kali kena warded disebabkan oleh sakit gastrik.

Sebenarnya suami saya ni, pada lebih kurang tahun 2002 yang lalu, dia telah mengalami sakit perut yang serius. Puncanya ubat yang diberi oleh doktor telah overdosed. Ubat tu terlalu kuat sehingga menipiskan dinding perut dia. Bila dah nipis tu, senang berdarah. Jadinya darah tu akan masuk ke dalam usus dan menyebabkan najis yang keluar berwarna hitam. Suami saya juga sering muntah2. Perut sakit dan berangin. Suami saya ni bila dia sakit, dia akan sakit sama macam orang kena gastrik tahap yang sangat teruk.

Jadi, dia kena sentiasa menjaga makan minum dia, mesti makan on time dan tak boleh yang pedas. Masa mula2 kena sakit tu, suami saya terpaksa on medication selama 6 bulan. Kena makan sejenis ubat yang boleh protect dinding perut dia yang dah nipis sangat. Selama bertahun-tahun juga suami saya kena standby ubat ni, mula2 ubat yang dia makan ialah Losec. Bila rasa perut meragam jer, terus kena makan Losec. Lama-kelamaan Losec pun tak boleh guna lagi, kena tukar ubat lain. Dah beberapa kali ubat tu kena tukar, setiap kali kepada ubat yang lagi kuat.

Saya dah banyak kali mencadangkan dia cuba minum susu colostrum alpha lipid tapi dia memang tak suka sangat minum susu. Pertengahan tahun ini dia makan ubat pun macam tak jalan, masih sakit perut, jadi saya cadangkan lagi sekali dia amik susu colostrum alpha lipid yang dalam bentuk capsules. Syukur Alhamdulillah dia setuju! Syukur Alhamdulillah sejak dia ambil susu colostrum alpha lipid ni (sekarang ni dah lebih 5 bulan) perut dia tak pernah lagi sakit. Dengan izin Allah SWT telah menemukan kami supplement yang sungguh bagus ini. Syukur Alhamdulillah sejak makan susu colostrum alpha lipid ini, dia langsung tak pernah ambik lagi ubat sakit perut dia. Allahhuakbar!

Inilah rupa Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline.
Yang dalam tin tu dalam bentuk serbuk/tepung.
Yang botol biru gelap tu dalam bentuk capsules.


Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai susu colostrum alpha lipid boleh visit website ini: http://alphalipidlifeline.co.nz/



Susu Kolostrum: Makanan kesihatan yang paling semulajadi dan penuh berkhasiat.

Alpha Lipid dihasilkan dari kolostrum iaitu susu awal mamalia yang terhasil pada peringkat awal ibu-ibu melahirkan anak (manusia/haiwan) iaitu dalam jangka masa 72 jam pertama selepas melahirkan. Ianya kaya dengan antibodi semulajadi dan mengandungi semua jenis vitamin dan garam mineral yang diperlukan tubuh.


KOLOSTRUM NEW ZEALAND
YANG PALING TINGGI KUALITINYA

*FAKTOR IMUN
- Meneutralkan patogen pembawa penyakit
- Meningkatkan sistem imun

*FAKTOR PERTUMBUHAN
- Agen anti penuaan
- Penyembuhan & pembaikpulih
- Meningkatkan isipadu otot, membakar lemak

*ACIDOFILUS
- Saliran usus yang lebih sihat

*VITAMIN & MINERAL
- Antioksida
- Nutrisi

*ALPHA LIPID
- 100% lebih berkesan
- Peningkatan fungsi otak

*KALSIUM
- Tulang & gigi sihat

HANYA SEGELAS SEHARI UNTUK SIHAT SECARA SEMULAJADI

"Kolostrum adalah selamat. Ia telah disediakan oleh alam semulajadi sebagai makanan awal mamalia. Adalah sukar untuk membayangkan makanan tambahan lain yang lebih semulajadi dan berfaedah."
International Institute of Nutritional Research, USA


Sesiapa yang berminat nak mendapatkan Susu Colostrum Alpha Lipid Lifeline atau ingin mendapat maklumat lanjut, boleh lah menghubungi rakan saya:

Bibi Nursafina Murat
No. hp: 019 5952058







(^_^)V Terima kasih sudi menjengok blog saya

13 comments:

  1. muger perot sowmi kakNi tu cepat sembohh.,uhHUu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Syukur Alhamdulillah setakat ni sihat jer perut dia. Saya doakan terus sihat.

      Delete
  2. Belum consume tak tahu, bila dah tahu baiknya mula nak rekomen pada kawan kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak zakie, tu kira iklan mulut lagi mantop... heheheh

      Delete
  3. Bila dah dapat yang serasi dengan badan elok teruskan pengambilan. Asik2 makan ubat pun tak elok juga, bagus ambik suppliment yang boleh mencegah dari sakit berulang bukan ubat yang hanya menahan sakit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Junaina. Jom... cuba lah mana tahu serasi dengan u jugak.

      Delete
  4. bagus ni tuk pilihan mereka yg ada anak kecik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus untuk semua peringkat umur, Izan.

      Delete
  5. Memang bagus kan susu ni Kak...sllu terbaca testimoni2 pengguna..mmg berkesan..ingat nti nak belikan hubby juga...hubby ada alergik teruk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh..Insyaallah mmg bagus sgt2 susu Lifeline ni..ramai dah semakin sembuh n sihat seperti sediakala.. :)

      Delete
    2. Atie, boleh contact kwn sy ni Bibi 019 5952058

      Delete
  6. dah penah dengar pasal kebaikan susu nie tapi belum pernah try lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acu, boleh cuba. contact kwn saya Bibi 0195952058. InsyaAllah dia boleh bg consultation.

      Delete