Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Monday, October 8, 2012

Cantik dengan Sabun Susu Beras Dhia Ardini

Sabun susu beras dhia ardini Kepada kawan-kawan blogger yang tanya pasal sabun susu beras dhia ardini, ini saya dapat dari website dhia ardini, boleh klik di sini untuk dapatkan senarai nama pengedar. Sesiapa yang duduk area shah alam tu mungkin boleh lah ambil stok yang saya ada ni (email saya: goncarian@gmail.com). InsyaAllah cukup stok kot sebab bulan depan saya nak balik Perlis lagi. Cuma, nak pos rasanya sangat tak berbaloi, sabun ni harga rm10 seketul, kalau masuk kos poslaju dah rm4++ kan... adoi rugi wo...

Ok, ni senarai pengedar untuk selangor:

KL: Cik Fazlina 0194251558
Damansara: Pn. Shikin 0192309442
Keramat: Pn. Nisa 013462023
Sentul: Pn. Sheila 0196316396

Senarai pengedar utk negeri lain sila klik di sini ye.



Kenapa saya simpan stok banyak?

Sebab sabun ni kecik jer, cepat abis kalau dah pakai 2 beranak, 2x sehari.
Nak pos dari kampung lagi rugi wo....





Kenapa kena balik Perlis untuk beli stok?

Sebab memang kat Perlis pun tempat asal nya.....



4 comments:

  1. ehem..thanks share info tentang produk ni..

    ReplyDelete
  2. balik perlis....?

    akak org perlis ek..!!!

    syok la..

    sekali balik kampung boleh shopping..

    (hehe..itu je la yg dyh tahu pasal perlis buat masa ni)

    akak org sana..kalau tawar mesti boleh dapat lagi murah kan..!

    (akak...jom gi perlis sesama..! tetiba...)

    hihi...

    tapi..serius nih..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dayah, saya mmg org sana tp bab2 menawar harga kena serah kat mak saya lah sebab saya pun tak tahu sangat harga barang2 kat sana. lagipun, harga barang kat kangar pun murah jugak, selalu saya shopping kat kangar jer.

      Delete