Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Monday, June 23, 2008

Dah selesai

Alhamdulillah sukan dah selesai. Pagi sabtu lepas aku pergi le jugak walaupun aku malas sebenarnya... tapi aku pergi dah lambat sikit.... masa aku sampai tu marathon dah start (ada yg dah sampai pun...).

Lepas tu dah lepas perasmian, senam poco-poco dan sarapan semua, aku pun pergi tengok player cukup ke tak... yg tak cukup dah dicukup kan (kebetulan ada sorang player datang lambat, pas2 hp tertinggal kat umah, kelam kabut aku cari kan dia replacement).... okey, bila game semua dah start, semua dah ok, aku pun sms le cik abg soh amik aku.... maklumlah sekrg ni ada keta sebijik je, loan keta lg satu belum ada khabar berita lagik..

Dah balik umah, kemas2 apa yg patut, kami pun balik le ke kpg hubby kar perok nun.... balik kpg pun bersukan gak le, sib baik aku dok turun training sebelum ni... sukan kat kampung tu, sukan menyapu sampah umah MIL le.... heheheh... jangan tak tahuuu....

Hari ni pulak aku cuti kecemasan sebab hubby demam... cian org dewase demam tau.... takpe... layan je....... (malas nak cite panjang2, korang pun tau kan, org dewase demam lorat nyer camne...) lu pikir lah sendiri

8 comments:

  1. hubby demam?la...ciannye...sebbaik ade isteri disisi...hehehe..die nak bermanja tu kak!

    ReplyDelete
  2. orang tua demam tak payah nak dimandikan tapi macam2 le yang tak betul.. hehee..
    layan aje la... sabar... sabar...

    ReplyDelete
  3. chewahhh..romantic gitu.. demam org tua.. ehehehe

    ReplyDelete
  4. k.ahni, syoknye company pun siap ada hari sukan eh? meriah gituk. owh, encik hubby demam ke. moga cepat le sembuh...hehhee

    ReplyDelete
  5. Mama Ranggi
    Deman sekali setahun, ok lah tu... layan je...



    Mulan
    Poco-poco tu macam dalam video kat entry saya sebelum ini sibuk bersukan




    Neeza
    Kena lah jugak tolong dia mandi sebab dia tak tahan sangat panas...




    Diyanazman
    Romantik? Kua kua kua... penattttt....





    Umeboshi
    Company tempat sy keje ni semua ada family day, sport day, treasure hunt, panjat gunung etc.... tak larat nak ikut je....

    ReplyDelete
  6. majulah sukan utk company kak ahni! :D

    ReplyDelete
  7. Luna
    ... dan majulah negara untuk sukan... er ye ke...

    ReplyDelete