Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Wednesday, June 13, 2007

No Commitment

Senario: Tengah tengok satu gambar menarik kat internet

Officemate: Hah hah... ambik gambar tu letak kat blog kau.

Ahni: Tak boleh lah, aku dah lama tak update blog aku.........

Officemate: Apa ni? Tak ada commitment langsung!


OK, kalau tak update blog tu dianggap tak ada commitment then I am obliged to update this blog and here I am.

Sihat, tak sakit.

Relax + normal, tak over busy.

Internet ok, tak down pun.

Cuma.... tak ada commiment macam officemate aku cakap tu lah.







Dua pasang kain untuk baju raya yang baru dibeli di Jln Masjid India pada hari sabtu 9/6/07 yang lalu, sehari sebelum bah besar di KL.




Pengantin bersama bapa-bapa sedara 2/6/07



Pengantin bersama mak-mak sedara dan sepupu-sepapat 2/6/07

10 comments:

  1. lama gak k.ahni tak update blog.. anyway, kain yg dibeli utk baju raya tu, nice la kaler dia.. kiter thn ni beraya kat umah mentua. tema kaler kuning. tapi, masa tu, ntah2 dlm pantang. kalo tak pun, peyut masih membulat! takde hati nak buat baju raya la...sobsobsob!

    ReplyDelete
  2. Agaknya kalau kain tu beli lepas BAH BESAR, harga dia boleh kurang tak?

    ReplyDelete
  3. tu la kak ahni...org dh rindu kat kak Ahni..kak ahni pi takdak komitmen tu napa..uhu..

    tgk tu..beli baju raya taknak ajak org...huhuhu..

    pasni byk2 kan lah komitmen pd blog...kak ahni dulu2 kan.. sangat aktif berblog :P

    ReplyDelete
  4. cepatnya beli baju raya? ke Helena yg blur ketinggalan keretapi?

    ReplyDelete
  5. Salam. Ooo..sekarang pattern macm tu ye kat Jln Masjid India. Selalu memborong kain baju raya di situ jugak. Mesti corak yang sama tapi warna berlainan utk keempat-empat anak dara di rumah.

    ReplyDelete
  6. salam.. maaf mengganggu.

    anda dijemput ke http://bajukerja.blogspot.com untuk menjawab beberapa soalan survey mengenai pakaian kerja secara ikhlas.

    terima kasih

    ReplyDelete
  7. nampak sweet la kain tu? ada lagi tak agaknya bulan 7 ni? kot balik, boleh soping...

    ReplyDelete
  8. Umeboshi
    Dulu masa saya pregnant saya buat baju raya pregnant, mesti nak bergaya jugak walau macam manapun heheheh


    ordinary superhero
    Dah berapa hari dah dalam TV tu dok tunjuk depa lelong kain kat jln masjid india, geram betul lah aku ni, kalau dekat dah lama aku pergi situ!


    KakLuna
    Yelah yelah aku blog balik la ni... ish ish ish depa ni dengki betul aku nak relax sikit.

    ReplyDelete
  9. Helena
    Orang yang budget kecik macam saya ni kenalah beli sikit demi sedikit.. lagipun nak cari kain yang sama warna dan corak tu susah sikit la


    zlaa
    Sebenarnya warna dan paten tu bukan latest punya tapi lebih kepada evergreen. Kain ni saya tengok hampir kesemua kedai kat situ ada jual tapi tak banyak, satu kedai ada la 2-3 helai/warna saja. Nak dapat warna yang sama tu pun saya beli di 2 kedai yang berlainan


    taiko
    Menarik la web awak tu tapi budget hubby saya kecik aje, kita orang biasa beli kat Ipoh, harga dalam rm70 ke bwh

    ReplyDelete
  10. Mulan
    InsyaAllah ada. Mcm saya jawab kat zlaa sebelum ini, itu paten evergreen tapi warna tu kena cari le... susah dapat warna cream.

    ReplyDelete