Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Wednesday, April 11, 2007

Of promotion interview

Aku tulis balik la link kat entry sebelum ni, you all try la surf, memang best tau.

http://tv-links.co.uk/index.do/1

Onde dah checked, dia kata kewwwwwllllll

I
Pagi-pagi lagi aku dah ready.

Ready untuk pergi interview kenaikan pangkat.

But my interview was ...

...suck!

Entah apa-apa. Apa-apa hal pun semoga aku berjaya (worth the trouble).

II
Lepas interview terus pergi ke The S@ujana kat jalan ke airport subang tu le. Ada convention ICC mini kat sana. Ada blogger yang pergi tak?

Alhamdulillah kumpulan yang jadi wakil company berjaya dapat anugerah emas. Kalau tidak drop my water face lah.

Nampak sangat tak layak dinaikkan pangkat nanti.

Itu semua hasil dia orang, aku cuma tukang komen aje. Komen la apa yang patut. Hangpa nak dengar ke tak mau dengar ke, tak boleh dipaksa.

III
After all kerja aku memang macam tu; co-ordinate and facilitate.

1/3 kerja aku co-ordinate and monitor.

1/3 kerja aku facilitate and monitor.

1/3 baru lah kerja yang aku kena buat sendiri .

So, kalau aku tak layak dapat kenaikan pangkat, please don't bother to call me for interview, sit for exams and what not.

Biag lah aku dok buat kerja aku ni elok2. Jangan hangpa dok kacau.

IV
Aku rasa font kat blog ni kecik sangat dan dah tukar dari font 10 ke font 11. Any comment? Ok ke tak ok ke? Please tell.

V
Sapa-sapa yang terrorist dalam hal IT ni kan boleh dak habak kat aku apakah faktor yang mempengaruhi signal strength untuk wireless router or usb wireless? Bagaimana nak dapat signal strength yang sentiasa excellence?
Thank you.

p/s Joe, any tips?

4 comments:

  1. aiseh! tanya saya plak?

    Mmg enviroment saya dlm bidang it but wireless network is not my section. Nanti saya tanya member yg expert dlm bidang tu. Bila sampai masanya saya publish kat blog saya.

    Yg saya tahu,
    cuaca, jarak & halangan mempengaruhi signal wireless. Cuaca hujan, distance yg makin jauh & banyak halangan(bangunan/pokok/bukit) akan menjejaskan signal wireless. Wallahua'lam

    ReplyDelete
  2. wireless tu kena tukar yang baru punya tu....we had the same problem, bila ujan aje dia buat hal. On lama sangat pun dia jadi slow..last2 bli baru punya, Alhamdulillah no problem

    ReplyDelete
  3. hehe

    kalo akak buka forum putera.com tu kan, ada yg guna besi buruk, mangkuk kuali sume utk kuatkan signal. kelakar pun ada.

    sy punya signal pun standard 3 jek kalo dlm bilik kat atas. :)

    ReplyDelete
  4. Joe, terima kasih daun keladi.

    Maklang,
    Yang wireless usb tu lah kot kena check kan? Sebab router to laptop ok, router to pc (usb wireless) tak ok. Thanks, petang ni atau esok saya bawa ke kedai.

    Wan,
    3 tu kira ok lah.. ni baris yang hujung sekali tu tau, itupun kejap ada,kejap tak ada...

    ReplyDelete