Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Tuesday, November 8, 2005

Hari Raya 2005

Inilah baju raya Sarah yang aku jahit last minutes hari tu. Alhamdulillah, ada gak baju raya dia kan....








Kat rumah mak mertua, raya pertama. Hariz berbaju Melayu kuning (beli kat Pasar Minggu kat car park Stadium Shah Alam). Baju tu koyak di 2-3 tempat pada hari raya pertama. Hariz cakap "Baju murah"




Raya ke-2. Ini pulak gambar kereta breakdown betul-betul kat traffic light pekan Changlun masa kami on the way nak balik ke Kangar. Hubby cakap "Akan ingat sampai bila-bila". Problem: battery indicator tak indicate battery dah nak kong. Bodoh punya bateri (murah kot).



Raya dah habih dah.... semalam aku siap mimpi jumpa boss pukul 2 pagi, dia suruh aku buat kerja. Aku cakap "Boss, saya dah kerja sehari suntuk, belum makan lagi hah" (masa tu kat tangan aku ada 2 keping biskut kering sebab aku dah lapar sangat) tapi boss buat bodo aje.. kenalah aku buat jugak keje tu.... ish ish ish

No comments:

Post a Comment