Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Wednesday, August 29, 2012

Tak jadi sambung cerita raya, lain kali kot

Assalamualaikum.

Patutnya kena continue cerita pasal raya tapi nampaknya mungkin tidak. Rasa macam tak ada mood tapi who cares saya ada mood atau tidak kan? Tak ada orang yang nak baca blog dok cerita pasal tak dak mood, huh!

Pertamanya sebab keadaan rumah saya ni. Sekarang ni tengah dok berbelah-bahagi samada nak pindah ataupun tidak. Penatlah membela rumah orang ni kan... tapi kalau nak pindah pun banyak jugak hal yang perlu difikirkan. Next year Sarah akan naik form 1, so kena fikirkan pasal sekolah juga. Lagi satu sekarang ni kami dah beli kucing, dua ekor pulak tu. So nak kena fikirkan hal ehwal (terutamanya bab kencing/berak kucing) ni supaya tidak dibenci oleh jiran2 baru nanti.

Lupa sangat nak amik gambar rumah bertakung air hari tu. Lagi pun masa tu tengah sentap, mestilah tak nak amik gambar. Sebeno nyer turun dari kereta pun tak sempat nak amik handbag sebab terkejut dengan keadaan rumah tu.

Sekarang ni, selain dari hal rumah sewa ni, saya juga diduga dengan masalah kesihatan. Saya belum bersedia untuk cerita kepada orang hal ini. Setakat ini yang tahu cuma my hubby. Masalah kesihatan ni walaupun kecik saja tapi betul2 membuatkan dunia saya berputar 360 darjah! Baru dugaan kecik je saya dah menggelabah kan? Tapi itu lah hakikatnya! Saya beri diri saya 7 hari untuk berubat dengan makan jamu. Kalau tiada perubahan maka terpaksalah saya pergi jumpa doktor. Saya takut sangat nak jumpa doktor sebab takut masuk OT!!!

9 comments:

  1. Semoga semuanya akan baik-baik sahaja dan dipermudahkan oleh Dia Yang Maha Berkuasa. Amin.

    :)

    ReplyDelete
  2. eh kak ni nie...lieya nak bace laaa heeheheh...sonok bace kisah raye org.....cantik kak ni di pagi raye...suweet jek....

    betul tu kak, kalo menyewa mmg gitu laaaa....ade ajek yg kite rase tak puas hati...lain kalo umah sendiri kan....

    hope kesihatan akak okey dan semuanye dipermudahkan....amin

    ReplyDelete
  3. salam

    semoga sembuh dari penyakit ...
    semoga dipermudahkan segala urusan berkaitan dengan rumah sewa ....

    ReplyDelete
  4. Kakcik Seoja, Lieya dan PB,
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  5. semoga cepat sembuh ye...insyaallah

    ReplyDelete
  6. GWS cikni.. Kalo terlepaih area DA masa weken, calling2 la.. Setakat ayark bujang no hal!

    ReplyDelete
  7. Makchaq lama cuti berblog, best bila sampai sini banyak cerita.. puas makchaq baca dari cerita posa sampai cerita raya.. cerita lagi tau..

    Semoga Cikni cepat semboh takyah operate2 dan problem rumah cepat settle..

    ReplyDelete
  8. salam kak...
    selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir & batin...

    walauapupun ujian allah..tabhalah hadapinya.. lya x tau masalah kesihatan apa y menimpa..apa2 pon lya doakan moga semuanya baik2 saja ye..& tabah dgn ujianNya

    ReplyDelete
  9. kawan-kawan semua, terima kasih di atas doa kalian. sayang anda semua!!!

    ReplyDelete