Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Wednesday, November 12, 2008

Ngelat

Korang mesti rasa heran, takpun rasa nyampah... sebab aku dah tulis kata aku tak suka kucing tapi aku bagi pulak roomate bela kucing... (chet! cite kucing lagi nih!)
Dia yg bela tp aku pulak yg kena jaga.

Dah rasmi manusia kan... kalau buat sesuatu mestilah inginkan balasan, betul tak?

Aku cakap dengan roomate pada hari kita org bawak balik kucing tu ke rumah
"Please keep your promise."

Sapa yg boleh teka promise apa ke yg hubby dah promise kat aku nih?

~~~~~~~~~~~~

Sejak pindah ke rumah sewa baru tapi buruk ni kan... aku ada masalah sikit (ke banyak?)...
Korang tahu tak aku sampai hari ni belum 'adjust' lagi dgn schedule kat rumah tu.
Yg paling ketara tu, bertenet lah!
Kalau dulu tiap2 mlm boleh masuk internet tp sekrg ni nak pegang laptop tu pun payah...
Entah nape aku rasa serba tak kena.
Nak kata tiap2 mlm mengemas pun tidak.
Sebenarnya sebelah mlm tu bersantai je pun...
Nak kata nengok anak2 study pun, kan dah abih dah exam.
Apa yg tak kena nih?
Adoyai...

Pelan-pelan weh...

~~~~~~~~~~~~

Cuti sekolah coming soon.
Sila lah ambil cuti untuk bawak anak2 balik kpg berjumpa atuk/nenek/mak sedara/pak sedara/sepupu/dua pupu dll.
Eratkanlah silaturrahim.

7 comments:

  1. ahaksss...ntah2 proposal yg selalu direject oleh roomate tu tetiba Allah bagi nak jd rezeki...hehehe

    ReplyDelete
  2. salam.. seronoknya sapa2 baru nak cuti. farid baru nak mula juga tpi bukan mula cuti, mula belajar..
    hehehehe

    ReplyDelete
  3. saya pun rasa semacam bila dengar citer camni.. heheh...ada pepekot??

    http://preview.tinyurl.com/5f5f65

    ReplyDelete
  4. cuti skolah kena keje gak camne nih...

    ReplyDelete