Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Thursday, November 6, 2008

Makhluk?

Salam semua.

Alhamdulillah pada hari selasa baru-baru ini,
tapi aktiviti bertenet belum rancak lagi...
Keadaan kat rumah masih berterabur...
Kepala pun pusing dibuatnya...

Lebih-lebih lagi ada kehadiran 'makhluk ke-3' dlm umah ni.
Makhluk ni yg fizikal tau, bkn makhluk yg supernatural tu...
Kalau spesis supernatural tu, tak terkiralah banyak nyer kan di sekeliling kita.
Cuba pandang kiri atau kanan, nampak tak...
Jangan jatuh kerusi dah ler... (^_~)

p/s ni paham ke emoticon jepun nih? (^_~)

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih yg tak terhingga kepada sahabat blog ku, Puan PB di atas pertolongan mu itewww....

10 comments:

  1. k.ahni,
    apa makhluk ke3 tu? nyamuk? monyet? hihihi

    ReplyDelete
  2. Umeboshi
    Rahsia... next entry tau...




    Shafarina
    Bukan sebab kalut tapi sebab tak tau camne ejaan yg betul... heheheh...

    ReplyDelete
  3. ni yg x sabaq nak tunggu next entry nehhhh...apdet kaih k.ani:)

    ReplyDelete
  4. eee... cam takot plk bile sis sebut perkataan makhluk tuh... maklumler kite nih penakut sket..

    ReplyDelete
  5. hmmm.. anak jiran datang bertandang ke? hehee..

    ReplyDelete
  6. salam kak..
    makhluk ke 3 tu apa?

    ReplyDelete
  7. kau amik maid ye...bagus la...tak yah patah2 kuku buat kerja rumah..chewah

    ReplyDelete
  8. ada pembantu rumah ke? elok la, senang keje..

    ReplyDelete