Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Saturday, March 1, 2008

Minta maaf

Assalamualaikum.

Saya minta maaf kepada blogger yang kerap masuk ke blog saya ni tapi tak nampak apa-apa update.

Tak kiralah betapa sibuknya saya di pejabat, saya memang tiada masalah nak update blog sebab saya update blog di rumah.

So, saya bukan sibuk dengan kerja. Cuma sibuk mendiamkan diri aje.....

Saya juga sibuk berforum di anakperlis.com

dan saya juga sibuk memikirkan nasib blog Sejenak Di Hari Ini, entah esok lusa ada lagi ke tidak blog ni.....

5 comments:

  1. nape lak nk stop blogging ahni? tak best la.. hilang sorang kawan nanti :(.

    ReplyDelete
  2. same here..balas email pun aku tak dan..i can only read blogs during weekend..

    kata nak mai KL? calling2 nanti

    ReplyDelete
  3. Kenapa nak pikirkan nasib blog ni...nasib blog ni kat tangan tuan punya blog. Tak de entry pun orang jengok mai, kalau ada entry baru, lagi lah orang mai jengok.

    Harap2 ok no...

    ReplyDelete
  4. takpa....pelan pelan updet...hehhe

    ReplyDelete
  5. Neeza
    Buat masa ni belum decide lagi nak berhenti blogging ataupun tak... relaxlah...



    Atiza
    Harap2 org tak pening tengok layout baru ni... aku rasa jemu dah tengok template yang 'biasa' tu...



    Ordinary Superhero
    Kalau tak ada matlamat, susah nak buat sesuatu kerja tu... sekarang ni nampak macam tak ada matlamat pulak ber-blogging ni...



    13May
    Saya tahu awak pun paham kan? Awak pun sakit kepala jugak kan....

    ReplyDelete