Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Wednesday, January 30, 2008

Berita hari ini

Joe Penang (dan lain-lain rakan bloggers juga), memang betul sepatutnya saya buat solat istikharah sebelum saya hantar borang tapi memandangkan saya tak buat (dah lupa dah pasal apa), masa saya hantar borang tu sekali dengan berdoa, semoga Allah permudahkan jika baik dan gagalkan jika sebaliknya.

Berita terkini yang saya dapat hari ini - tempat yang saya nak pergi tu memang ada kekosongan tetapi saya dah terlewat sedikit, dia orang dah keluarkan offer letter pada orang luar yang datang interview. Sebenarnya, bukan saya yang lewat pun. Saya dah lama submit pada HR borang tukar saya. HR yang lambat forward nama saya kepada department sana tu.

Walau bagaimanapun, mesyuarat jawatan kuasa untuk hal-hal pertukaran ni akan diadakan esok tapi dah tahu la jawapan nya - macam mana nak tukar kalau tak ada kekosongan?

Inipun petunjuk dari Allah… saya pun dah faham, bukan rezeki saya.





Update:
Sebenarnya baju anak saya ni tak tahu terkena apa. Warnanya hijau gelap, berminyak dan pekat, macam bergetah. Baunya macam bau minyak/chemical yang digunakan untuk mechanical part. Masa balik kampung baru-baru ni, kami berhenti kat R&R. Masa tu la anak saya sandar kat kereta orang.

Saya dah cuba basuh. Bila terkena sabun, benda hijau tu tukar jadi coklat. Lepas basuhpun tak ada apa-apa perubahan kecuali warnanya (hijau jadi coklat). Yang teruknya benda tu tak kering, dia masih ada macam melekat-melekat gitu.

Terima kasih di atas petua2 yang diberikan, saya akan cuba InsyaAllah hari ni. Nanti saya bagi update lagi ya.

2 comments: