Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Saturday, December 29, 2007

Aktiviti kat kampung

Salah satu aktiviti anak2 aku kat kampung... berlari bersama sepupu, yang kecik sekali tu sepupu dia orang lah, Batrisyia, orang Miri.



Sorry, video ni tak ada audio.....

6 comments:

  1. lari pusing-pusing,
    macam gasing-gasing...

    angin tak dak ka kat perlis? kena lari-lari pulak nak pnaik doraemon.

    SLAMAT BERCUTI!!!

    ReplyDelete
  2. Wishing you a happy and prosperous new year..

    ReplyDelete
  3. hehe... bebudak kalau lari pusing-pusing pun dah syok! selamat tahun baru!!!

    ReplyDelete
  4. Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

    ReplyDelete
  5. Izhal
    Lari pusing-pusing tu bukan pasal nak penaik doraemon tapi saja suka-suka....



    13May
    Tenkiu.....



    D
    Bukan susah nak bagi dia orang happy kan....

    ReplyDelete
  6. wah...seronoknyer die...

    x pening ke pusing2 tu?

    ReplyDelete