Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Wednesday, February 14, 2007



Kong Xi Fa Chai
Wan Shi Ru Yi
Chu Ni Sien Kang


Kalau tak paham tak pe.



Saya baru lepas baca blog saudara Joe Penang yang dok cerita pasal Negeri Perlis.

Sesiapa yang pernah pergi ke sana tu tentu paham apa yang Joe cerita kan tu. Tak tahulah perkara tu 'unik' atau tidak tetapi macam tu lah keadaannya.

2 comments:

  1. dah lama tak pi Perlis...teringin plak nak tgk semua benda2 tu... kena curi masa la balik bln 5 ni pi jalan2 kedah/perlis... :)

    ReplyDelete
  2. belum baca so tak leh kata apa...

    ReplyDelete