Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Monday, June 5, 2006

Takkanlah disebabkan cuti sekolah maka blog update dan bloghopping pun cuti jugak?

Sememangnya aku sibuk. Sibuk melayan karenah adik-adik yang datang bertandang dari kampung dan melayan anak-anak yang gumbira dengan kedatangan pak dan mak menakan depa.

Aku akan update secepat mungkin, sebab akupun dah balik ke rutin harian yang asal. Adik-adik pun dah balik ke Perlis pada sabtu 3 jun yang lalu. Majlis pertunangan anak sedara hubby pun dah berjalan lancar semalam. Nanti aku cerita ya.

Untuk update tipu hari ini silalah melayari blog yang menarik ini:

ISQIM

2 comments:

  1. assalamualaikum wbt.. pasal blogrolling, saya tak pasti kenapa your word "updated" berada di bawah blogger. Apa yg saya buat, saya letakkan word "(updated)" di sebelah ayat ini "Append to recently updated link".

    ReplyDelete
  2. Jubeiz- tenkiu, saya akan cuba dulu. Harap2 menjadi tapi kat office ni blogrolling tak keluar (server sekat dari access ke website yang macam tu) jadi kat rumah baru boleh cuba betulkan

    ReplyDelete