Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Monday, February 13, 2006

Dah le

Big event yang aku cakap hari tu dah lepas dah. Syukur, Alhamdulillah, lega rasanya, dah selesai dan telah berlangsung dengan baik. Sempurna tu tidak juga, ada kekurangan di sana sini tapi, overall- okaylah. Okay sebab dah settle.

Event ni pun, pada aku BIG event lah, pada orang lain may be cenonit @ ciput aje, small scale kata omputih. Tapi untuk aku yang menguruskan nya dan jugak untuk participant~ sampai tak tidog malam le berdebar nya tu. Dengar cite ada participant yang sampai balik kerja kul 10 malam sebab dok buat preparation untuk event ni.

Pada yang menang tu TAHNIAH. Walaupun depa tak tahu pun pasal blog dan tak mungkin depa baca blog aku ni, aku tetap nak ucap tahniah jugak kat depa.

Event dah lepas tapi kepala aku yang pening ni sebenagnya tak habih-habih lagi... Hangpa tak tahu banyak isu berbangkit ni ada yang tak puas hati pasal undian (giliran), tak puas hati pasal markah, tak puas hati itu, tak puas hati ini.... Dah le tu... Dah kalah tu terima ajelah. Biasalah yang nak bising tak puas hati ni mestilah yang kalah. Yang menang tu tengah syiok tu, senyum sampai ke telinga.

Udah le tu....

malas dah nak layan

5 comments:

  1. biasalah tu cik ni. buat macam mana pun akan ada orang yang merungut. but u yrself know that u've done yr best...so, Syabas!

    ReplyDelete
  2. ha ha ha sore loser

    tahniah untuk you sebab berjaya organisekan benda ni. Hebat sekali!

    ReplyDelete
  3. tenkiu kak teh dan lollies

    somehow saya suka jadi event manager, challenging and fun

    ReplyDelete