Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Saturday, February 19, 2005

Blog Pertama: cikni.blogspot.com

Assalamualaikum.

Dulu2 masa baru mula blogging, tak tahu pulak boleh tukar address blog, maybe masa tu belum ada kot function tu atau KakNi yang tak perasan. So, atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan, KakNi dah 3 kali bukak blog baru dan tinggalkan blog lama tu bersawang. Baru2 ni KakNi 'pindah' blog (tukar alamat) atas sebab2 sengaja... hahahah... ada ke begitu. Blog KakNi yang sebelum ni alamatnya 'kularilari.blogspot.com' dan yang sekrg ni 'duniasuriyany.blogspot.com'. Harap2 lepas ni tak perlu tukar alamat lagi dan kalau tukar pun biarlah sebab dapat tukar kepada 'www.duniasuriyany.com' ke, ha baru kelas gitu.

KakNi dah start blogging ni dalam tahun 2005 lagi. Dah lama jugak kan. Tapi setakat ni masih berstatus blog tak popular. Ada jugak usaha2 nak mempopularkan blog ni dgn buat listing dlm yahoo directory dan macam2 lagi tapi hampeh... bukan apa, kalau dah blog kita ni tak kreatif dan penulisan yang membosankan, siapa yang nak datang baca?

Jadi untuk preserve entry2 KakNi di dalam blog yang dulu2 tu, maka KakNi pun akan pindahkan satu demi satu entry tu ke sini. Jadi, entry yang pertama akan KakNi insert dalam entry ini, dan entry2 yang lain KakNi akan posting dengan cara backdated. Sayang nyer, bila dah digodek-godek blogspot ni, tak reti lah pulak nak buat backdate.. hmm... kalau dulu-dulu boleh lah pulak... ada yang dapat membantu? Kalau ada tips macam mana nak combine dua blog jadi satu pun lagi bagus! betul ni!

Selamat membaca!

Di bawah ni lah entry KakNi yang pertama, masa tu guna nick 'CikNi'. Blog KakNi yang kedua pulak menggunakan nick Ahnie, alamat blog pula ialah 'goncar.blogspot.com'



Saturday, February 19, 2005

Just Started
Hello all,
don really feel like writing at the moment. I was just forced to create an account on my attempt to post a comment to reza. siap la ko reza... next blog aku nak cite pasal Impian Rumah Putih. Hanyalah impian yang setakat ni tak jadi kenyataan dan aku pun tak rasa nak strive for it.
Chow.

1 comment:

  1. Captain Barbell said...
    Ho???

    melopong mulut den cam ni haaa

    >:o

    19/2/05 11:49 PM
    atenah said...
    rumah putih? ini bini no 2 bush ke?

    20/2/05 3:07 AM
    CikNi said...
    boleh ke nak tukar tajuk? aisay, semalam tak terfikir psl the 'white house' US punya

    20/2/05 3:37 PM

    ReplyDelete