Pages

Ads 468x60px

Terima kasih di atas sokongan (*^_^*)

Klik-klik Nuffnang Ads

Monday, October 1, 2012

Selamat Tinggal Jun 30/9/2012

Persemadian Jun di tepi jalan, sebelah pokok serai.
simpang tiga, tapak pasar tani seksyen 17, shah alam






Jun dalam kenangan...........


video



17 comments:

  1. Jun pergi di penghujung September...

    ReplyDelete
  2. Perginya dia tiada dakwa-dakwi CikNi. Tak macam kita...

    ReplyDelete
  3. semuga jun aman disana..mama pun ada bela kucing..hu2x..

    ReplyDelete
  4. salam sis,
    Kucing siskan!....
    Terima kasih sis sudi tinggalkn jejak...
    Berat mata membaca ,berat lg ta melakukannya..ta penah berbaki beberapa inggit je dlm acct bank..
    Sukar dilupakan sejarah tu..
    Thanks sis beri smgat perjuangan untk TA mneruskn perjuangan hidup ini. Amin..amin..amin

    ReplyDelete
  5. Alahai sedihnya.. bukan main khusyuk dia tgk gymnastics dlm TV tu xD

    ReplyDelete
  6. sedihnyer.. lya lak terasa sebak..
    lya pon sygkan kucing.. bila tba takde.. mmg sgt2 terasa.... sesungguhnyer jun meninggalkan memori terindah kan..

    ReplyDelete
  7. kasihan nye.. tinggal kenangan..
    insyallah nanti cari ganti pengubat rindu..

    ReplyDelete
  8. sedihnya. nanti cari baru sebagai peneman.

    ReplyDelete
  9. utk tingkatan 1 atau ting 4?
    Bagi Tingkatan 1 permohonan masih dibuka.

    ReplyDelete
  10. Sedih.. Makchaq tak bela kucing tapi selalu la bagi makan.. Ada sekali kucing yg selalu makan kat rumah makchaq mati kena gigit ngan anjing... Memang sedih makchaq..

    ReplyDelete
  11. saya takut kucing tapi saya tutur sedih dgn kematian jun..kucing ni comey comey ;) ..tq join GA

    ReplyDelete
  12. ala....sedih la..
    sedih la...sedih la...

    :(

    ReplyDelete
  13. la...ingatkan Jun apa...hihi..

    cari lain kak ^_^

    ReplyDelete
  14. Terima kasih kepada kawan2 yang memberi komen + kata-kata semangat kepada saya. Terharu pun ada tapi memang saya sedih... hu hu hu....

    Sayang semua....

    ReplyDelete